Hallo Paramaribo!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nienke Godschalk - WaarBenJij.nu Hallo Paramaribo!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nienke Godschalk - WaarBenJij.nu

Hallo Paramaribo!!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

05 Maart 2016 | Suriname, Paramaribo

Het is zover! Na een lange maar goede reis ben ik samen met Nicole in Paramaribo aangekomen. Alle lieve cadeautjes van iedereen zijn meegekomen, want wonder boven wonder had ik nog plek over in mijn koffer! Helaas bleek dit op het vliegveld te mooi om waar te zijn, maar na wat geschuif tussen de koffer en de handbagage, kon toch alles mee.
Aangekomen in Suriname zijn we met de taxi naar ons huis gegaan. Dankzij een praatgrage taxichauffeur die een toeristische route nam, wisten we al snel meer over Paramaribo.
Het huis waar ik twee maanden woon, bevalt erg goed. Leuke huisgenootjes, fijne hangmatten, een heerlijk zwembad en een hele vriendelijke huisbaas die mijn afgebroken douchekop gelijk kwam vervangen door een schone! gloednieuwe.
Gisterenavond ben ik gelijk al mee geweest naar het leesboekenfestival. Hier heb ik kennisgemaakt met de mensen van stichting 'Projekten'.
Vandaag gaan we de stad verder verkennen en hebben we vanavond een barbecue met het huis. Morgen gaan we naar de vlindertuin en dan begin ik maandag met mijn stage op de Louis Braille school.

  • 05 Maart 2016 - 13:25

    Suzen Teunissen:

    Hey you over there,
    Wat ben je ver weg nu en toch dicht bij.
    Leuk om te lezen en ik blijf je blog volgen.
    Erg beroerd heb je het daar met de hangmatten en het zwembad in je tijdelijke woning ;-).
    Heel veel plezier!!
    Grtjes en lfs,
    Suzen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 03 Maart 2016
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 6729

Voorgaande reizen:

03 Maart 2016 - 31 December 2016

Suriname

Landen bezocht: